vineri, 18 martie 2011

de moment.

Te-ai gândit vreodată ce te face cu adevărat fericit ? Pe unii îi fac să zâmbească banii , mâncare , haine , dulciuri ,excursii,ţigări,băutură sau mai ştiu eu ce...dar sunt alţi oameni mai diferiţi,da e adevărat ,mă fac şi pe mine fericită uneori chestiile ăstea,dar...cea mai fericită sunt ..când mă simt iubită şi apreciată..Nu trebuie să fii iubit neapărat de anumite persoane ..Contează să fii apreciat in general...Contează să simţi afecţiunea celor din jur,să ai un umăr pe care să plângi,să fie cineva acolo pentru tine când te simţi singur şi al nimănui,să fie cineva care să nu râdă despre ideiile tale ciudate,să fie o persoană cu care poţi vorbi orice..o persoană care să îi pese de tine..sau chiar mai multe.Adică,am şi eu momentele mele,când simt că nu mă iubeşte nimeni,că nu îi pasă nimănui de mine,dar după ce văd că sunt persoane care încearcă să mi ridice moralul şi să mă vadă din nou veselă şi plină de viaţă,mă face nu numai să apreciez asta,ci şi să mă înveselească enorm.Sau,ce ar putea fii mai frumos,decât după o ceartă , împăcarea aceea să te facă sa uiţi tot ce a fost rău ? Pentru că,au fost dăţi când mă certam cu persoane şi nu vorbeam 2-3 luni,din orgoliu,după care ambele părţi îşi dădeau seama că au exagerat şi că le-am /mi-au lipsit ? Sau ce e mai frumos,ca atunci când ştii că ai greşit ,persoana în loc să te înjure sau să se supere pe tine să aibă grijă de tine,să te înveţe? Ştiu că e o greşeală,sunt dependentă de căldura sufletească a oamenilor,sunt dependentă de inimile oamenilor..Pentru că după mine,după mintea asta a mea,care poate uneori nu -i merg bine rotiţele,restul lucurilor care pot face oamenii fericiţi,sunt chestii trecătoare,materiale,artificiale,consumabile,epuizabile.Btw:împăcare ? Da..În sfârşit ne am împăcat.Te iubesc Maria ,indiferent de certurile şi cuvintele dure care ni le-am adresat,acele certuri ,orgoliul, supărarea,nu pot distruge ceva atât de puternic..Şi deşi e a-21391231 oară când te-am iertat(eu iert lumea de fiecare dată,mi se pare că trebuie să fii un adevărat om să ierţi de multe ori),bine ai revenit in viaţa mea,scumpo.Ruben,Dana ,deşi ne-am certat de atâtea ori,şi mă supăram cu voi,şi numai vorbeam,nu ne mai băgam în seamă,eram orgolioşi,nu v-am putut uita..Ştii,chiar dacă te cerţi cu o persoană nu înseamnă că o uiţi.E o porcărie să renunţi la tot după o ceartă..Ce pot spune ? Vă iubesc enormmm!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu