sâmbătă, 19 martie 2011

poveste.

9 dimineata.Mi-e somn.Ce dracu ?! Sunt moarta de somn!Pasesc ciudat pe asfalt,zici ca ma arde .Sunt moarta de nervi.De ce mi-e asa de somn ? Coca-cola e aseara nu mi-a facut bine,dar numai conteaza acum asta.Ma duc la el,asta e tot ce conteaza,parca uit de somn cand imi amintesc de el.Ce...imi place tot la el,si nimeni nu ma poate judeca.E alegerea mea si nu cred ca fac nimanui nimic rau cu asta.Corect?E frig afara,si stiu ca defapt exagerez.E doar un pretext sa stiu ca ma vei tine in brate..doar atat,pe bune.Ajung in fata interfonului,sun cu o oarecare strangere de inima.
-Da?!
-Deschide !
(de parca nu ai stii cine sunt .. )
Ajung in fata usii,bat(inima cat un purice),imi deschizi si...te duci,ma lasi pe mine sa inchid usa.Ma mir.ORicum nu-s straina a casei,doar am fost de atatea ori pe la el,si el pe la mine,deci mi-e familiar locul.Tu esti in casa,pe canapea,in sufragerie te uiti la tv..sau asta incerci sa dai de inteles ..
-Ce faci ? spun eu poftindu`ma pe canapea langa el.
-Uite bine,te asteptam,wow se vede pe tine ca ti-e un somn.Lenesoooooo.
-Nu sunt lenesa,dar somn chiar imi e..De ce m-ai chemat? Vrei sa-mi spui ceva?
-Nu,doar vreau compania ta.
Ciudat sa spui asta,niciodata nu ai vorbit asa..Ma iei in brate si ma saruti.iar ciudat.Dar,ma !! de ce-mi dai bluza in jos ?! Aici nu e bine.Ma uit ciudat la tine si imi zambesti,hm...bine,nu inteleg,dar tu continui sa-mi mangai spatele si sa ma strangi la piept de parca nu m-ai mai fii vazut de ani.Insa,cum daca omul primeste un deget ia toata mana,vad ca continui.Ce dracu ?? Am fost de atatea ori la tine si totusi parca niciodata nu s-a intamplat asta.Sau s-a intamplat? Nu,chiar nu.
-Ce faci ?il intreb eu mirata
-Pai uite,nu stiu cum sa-ti spun,desi ne cunoastem de putin timp cred ca mai trbuie un pas in relatia noastra,+ ca nu se va intampla nimic rau,e firesc.
-Potfim?? Dar eu nici nu ma simt pregatita,nu,deci nu vreau azi,poate altadata!
Ma departez si imi pun la loc bluza pe mine. Tu te uiti mirat si oarecum nervos.
-Ce ai ? PE bune,ti-am zis..nu ma simt inca pregatita intelege!!
-!!!!
-De asta m-ai chemat?Chiar asa de mult conteaza asta pentru tine ? Mai mult decat conteaza ce doresc eu ? Cred ca nu-ti mai pasa asa mult de mine..
Bineinteles,cand  o fata spune asta,asteapta si ea sa fie alintata,sa i se zica "ba nu tu esti viata si sufletul meu"..Dar el nu e genul,mereu s-a purtat ca un copil mic,si niciodata nu mi-a aratat ca tine la mine,defapt noi ne iubeam insa nu am fost asa apropriati pentru ca el era prost si nu-mi arata,dar stiam ca ma iubeste si decat despartiti mai bine sa stiu ca il am.
Dar tu nu zici nimic.Nu ma mira.MEreu taci cand e vorba sa-mi spui ceea ce simti.Si asta ma enerveaza.E ultima oara cand cersesc ceea ce dau dublu.Imi iau geanta si plec.Stiu ca vrei sa ma opresti dar nu o vei face.M-am saturat sa spui ce simti doar in gandurile tale si nu cu vocea.Asa ca fara sa ma uit in urma deschid usa si plec.Ajung acasa si nu esti pe messenger...DEfapt tu si asa intri mai rar.Nici nu ma suni..offff.Ies afara cu prietenii ei se destreaza,eu...eu ma uit si ma gandesc.Trece ziua si intri seara pe net.
el:``Ce faci???``
Tie chiar nu-ti pasaaaaa? Ma intrebi ce fac ?Se pare ca ti s-a scorojit tie **** ca plec eu suparata,zici ca nu s-a intamplat nimic..Asa ca mai bine nu-ti raspund iar tu , vazand ca nu zic nimic ,taci.Ascult niste muzica trista si ma pun in pat.Ma gandesc,oare sunt singura care am invnestit iubire in aceasta relatie ? Cred ca da.Imi amintesc totul..Cate ne-au legat ma prostule ? Ce are daca arati ca iti pasa? Doar stii ca nu as rade de tine .3 zile numai intri pe net.Dar nici eu nu te sun,prea multe am facut eu.In a 4-a zi cand intra pe mess il bag in seama:
eu " ce faci bai ?"
el " ma joc.vrei ceva?"
eu " aoloooooo.tie chiar nu-ti pasaaa? parca eram impreuna.``Vrei ceva?`` gen ,zi repede ca n-am timp de tine,mersiiiii;)hai ca deja numai  am chef de cearta mai vorbim pa"
E ciudat...Simt ca il pierd,de ce eu ? Am suferit atata cu el,iar cand il am,vad cum imi scapa printre degete.
Dar.. il las, il las sa vad ce are de gand sa faca. Dar .. nimic .. Chiar nimic. Cateva zile numai vorbim deloc apoi te sun ( tot eu ) .. nu raspunzi .  Apoi iti dau mesaj .. " Ce faci? Suna.ma daca mai vrei sa vorbim. "  Dar tu nu, nu faci nimic..
Ne vedem peste cateva zile. Imi zambesti ironic si imi faci cu mana.. Parca ai vrea sa imi spui ceva, sa ma iei in brate, te simt.. Dar nu! Imi spui doar un buna aruncat in sictic.
Ma intreb de ce? Cu ce am gresit? Am gresit ca ti.am oferit iubire? Probabil .. toata iubirea mea?   Esti ca toti ceilalti ! Nu te credeam asa ... te vreau inapoi, te vreau cu toata fiinta mea, vreau sa te simt iar langa mine. Astept .. dar ce? Nu o sa pici din cer .. trebuie sa fac ceva.
Imi sun cea mai buna prietena si iesim pe afara. Doar asa pot sa ma linistesc. Ii povestesc tot ce mi s.a intamplat.. si parca ma simt mai bine. Mereu ma simt mai bine cand vorbesc cu ea . .
Ne plimbam .. e seara .. imi imaginam cat de frumos era sa fiu cu tine, acum ..
Dar ce vad
Te vad cu alta.
Poftiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim?
Vin spre voi. Nu ma injosesc eu in fatza nimanui?
- Hei, ce faci?
- B...ine. Tu?
Dar nu pot sa scot niciun cuvant, De ceee?
Plec, ma duc intr.o scara si incep sa plang. Dar nu, nu las sa se intample asta. Nimeni nu fura ce e al meu. Plec spre casa .. plang, Ea incearca sa ma linisteasca, nimeni nu ma mai linisteste doar daca as afla ca e un vis urat. Cel mai urat vis.
A 2.a zis .. plec spre scoala.. ce zi groaznica. dau test la mate, si nu stiu nimic ..
In autobuz cu castile in urechi ascult melodia noastra.
Un tip ma vede trista si vine la mine.
- Hei, pot lua loc langa tine?
(Imi scot casca din ureche. )
- Poftim?
- Pot lua loc langa tine?
Da, (pentru o secunda am uitat de el.. ce zambet genial , ce ochi .. )
- Da.
Incepem sa vorbim imi cere id.ul , si coboara la prima. Chiar daca am mers doar 5 statii cu el .. parca a durat o vesnicie.
Deabea astept sa ajung acasa sa vorbesc cu el. Poate , poate voi uita de Alex.
Vorbim si pare exact ce am visat . ma invita la suc ..  ma pregatesc si plec. Radiez de fericire .. intarzi 2-3 minute.. el ma asteapta ... Ma ia de mana .. si mergem ..
Drumul e lung dar cu el e perfect.
Ajungem acolo, ne punem pe canapea .. comandam sucul si ii simt mana dupa gatul meu ..
Il las , nu face nimic rau ..vorbim ca si cum ne cunoastem de o viata .. privile noastre se intersecteaza .. ne oprim.. ne uitam unu` la altu` , are niste ochi superbi .. un verde genial.
Ne apropriem incat , incat .. dar telefonul strica momentul.
( Cine mai e acuuuuum? )
- Cine e?
( E Alex )
- A, un numar privat , nu raspund.
Ne ridicam de la masa si plecam , ma conduce spre casa ..
De ce ell?! De ce trebuie sa-mi strice visurile,momentele,viitorul,tott!!!De ce m-a sunat acum sa-mi aduc aminte de el cand tocmai il uitam ? De ce?! Privirea mea calda care i-o aruncam lui
Paul..ehh..numai e asa calda,se uita la el si si-l imagina pe Alex..iar Alex....
Ajungem langa blocul meu,isi rasuceste o suvita.Se uita atat de frumos...Ma ia in brate...BAA!!!!MA IA IN BRATE(mi-e frica)...dar..numai am cuvinte.Ma saruta.Gen wtf?!Sarutata de un baiat care l-am cunoscut de foarte putin timp si care s-a cam bagat in inima mea,cu ...sau fara voia mea.
Intru pe mess.Ma gandesc la....Paul..Ahhh,ce placere,ma simt foarte bine.Parca mi-a dat o stare de optimism..Ce conteaza ca nu-l am pe Alex,mai sunt 12312321213 baieti pe lumea asta,si chiar fete care pot deveni baietiii.Da stiu,ciudaaat.
BUZZ!!!
Ce dracu????? Alex.
"-Ce faaaci ?>:D<"
Ah...de ce nu ma poti imbratisa si in realitate ?!
"bine..u?"
Patetic.
"cat de scumpa ai fost ieri...mi s-a facut un dor imens de cand eram noi 2 "
Parca atinsa de cuvintele lui raspund nostalgic
"si mie...inca tin la tine .."
Dar ceva imi distruge visul:
"Tarfa dracului,futu-ti gura matii,nu ai ce face decat sa te dai la altii ? La baietii care sunt cu cineva? Futu-ti pizda matii,cand te prind pe strada,te omor!!"
Ah...Sonia,gagica-sa..Cred ca Alex i-a dat parola de la mess.Bagami-as pula.
Ma iau cu ea la injuraturi, nimeni nu ma injoseste in halu` asta. NIMENI!!
Ii dau ignore. Nu vreau sa mai aud de ea sau de Alex. Ies de pe mess, ma pun in pat si imi bag castile in urechi, mii de imagini imi vin in minte... dar sunt oprite de un mesaj de la Paul
" Ce faci ? Iesim maine pe afara? "
Daaa, adica ce intrebaaree , normal. Macar o sa ma faca sa ies din starea asta de kkt.
" Unde si cand ? "
Stabilim locul si ora, si alerg grabita .. iar sunt in iatarziere,cred ca deja s-a obijnuit..
Ma ia in brate ca si cand ne ne-am mai vazut de ani .. apoi ma ia de mana .. mergand spre un loc necunoscut..Ahh..ce dulce e,ahh l-as lua cu mine oriunde,oricand,e ceea ce-mi lipseste,un suflet cald langa mine..Dar Alex..mi-e dor si de Alex..Si Sonia,futu-i gura masii.
Ma ia de mana,mergem la un parc.Eu cu ghiozdanul pe spate,nu-mi mai pasa,azi nu ma duc la scoala.Uite...pasarile cum zboara impreuna,uite cum se joaca copiii de gingas,uite ce bunatate in jur,uite..PE ALEX?!Ce dracuuuuu cauta in visul meu ?!Ma uit la el ciudat,defapt,nu,nu ma mai uit,ma uit la Paul.Paul se uita la el.
-Ce faci frateeeee?
-Bineee,in sfarsit te mai vede omul
-Buna ,ce mai faaaaaci ?imi zici mie Alex
Ce?! Se cunosc.."frate"?!Vai de mine si de mine.N-am puterea nici sa-i raspund.Nici sa aud,nici sa vad nici sa respir,nici sa ma concentrez.Morrrrrr!
Vorbesc ei ce vorbesc..Si plec mai departe cu Paul.Macar vede Alex ca pot sa-mi fac viata si fara el .
-Si va cunoasteti?ii zic eu lui Paul
-A da , adica suntem ca fratii, de cand eram mici .. voi?
- A pai .. pai ..  da .. intr.un fel .. adica da.
( Ce viata ciudataa ) Dar nu conteaza , asa pot sa il fac gelos pe Alex, merg mai departe cu Paul , acum chiar as merge oriunde cu el.
-  Mergem intr-o scara. E aproape ora de iesire de la liceu, probabil in curand trebuie sa ma duc acasa .. dar nu imi pasa. Sunt cu Paul. Ma tine in brate si ne sarutam . Ce film futut.
Se rupe si mai rau,varamea.A,pentru unii nu-i problema.La intrarea in bloc e varamea aia mica si paracioasa.Scorpia dracului.Imi pun repede gluga pe cap,si asa era intuneric ,trec pe langa ea nu ma vede.
-Da fata,am reusit sa-i combin pe Alex cu Sonia si le sta foarte bine impreuna.A,oricum Dariei nu-i pasa...
Nu-mi pasaaaa?!Tu ai facut asta? Jigodie de-un metru si un scuipat.
Paul se uita mirat la mine,il iau de mana si il grabesc.Sa numai scoata nimic proasta pe gura,si sa auda el.Macar sa pierd pe unul,nu ambii.
E mai rece cu mine,se poarta ciudat.Ma prefac ca nu stiu.Pot sa-i zic ca nu e vorba de mine.Da pot,pot sa mint!Ce noutate,tocmai eu..eu aia ..fata aia buna..care ii ajuta pe toti,hai gata,trebuie sa fiu modesta.Ne sarutam,ma duc acasa,intru pe mess.
Suna telefonul.Numar privat.
-Care esti ?
-De ce dracu nu mi-ai spus si mie ca esti cu Paul?
-De unde dracu sa stiu ca esti prieten cu el ? De ce sa-ti dau raportul?Tu de ce dracu nu mi-ai zis ca i-ai dat parola Soniei?!
- De ce sa iti dau raportul?
- Hai sti ceva? Lasa.maa! Nu vreau sa mai aud de tine.
- A da, bine.
Inchid. Incep sa plang. De ce? De ce iar? Adica acum il am pe Paul, nu?
Nuuuu?
Ma pun in pat, incerc sa imi pun ordine in minte, dar un mesaj ma face sa ma trezesc cu picioarele pe pamant.
" Bah .. mai bine luam o pauza, sincer , am aflat ca ai fost cu Alex. Si nu imi plac relatiile cu fostele prietenilor. Pa. pup. "
Poftiiiiiiiiiiiim?
Toata lumea mea se prabuseste.  Si nu inteleg de ce. Adica ma iubea, nu?
Ii dau un mesaj si il rog sa ne vedem maine.
Nu vreau sa il pierd si pe el , nu vreeeau.
Se face dimineata , o noua zi de scoala. Ziua in care te vad iar, dar nici tu numai esti la meu. Imi iau ghiozdanul si plec, probabil daca m-ai vedea ai crede ca ma duc la scoala, dar nu , am alte planuri pentru ziua asta. Merg, nu stiu unde , mai sunt cateva ore pana la clipa cand te voi zari iar. Ma plimb, ma opresc la primul magazin si imi iau un pachet de tigari si o sticla de cola. Ma plimb linistita cu tigara in mana, nu ma intereseaza cine ma vede . Adica .. ce poate fi mai rau decat ceea ce mi s-a intamplat pana acum?? .. Asta! Aceasta ploaia stupida . Simt cum picaturile mi se scurg pe fata , in casti se aude o melodie " si cand ploua afaraa ..." . Asta ce o insemna ? Sunt deja fleasca , asa ca incerc sa ma adapostesc intr-o scara . Imi aprind o tigara si astept..poate, poate se mai linisteste ploaia. Aud niste pasi grabiti pe scari , si mai curioasa de fel .. ma intorc sa vad cine e. Si raman socata cand vad:
- Paulll?
- Daria? Ce cauti aici?
- Ma adaposteam de ploaie, dar tu?
- Am fost la un tovaras, eu locuiesc la scara vecina , hai la mine.
Ma duc, ca nu pot sta in scara aia o  vesnicie , plus ca imi e cam frig si prezenta lui imi face bine . Ajungem acolo, imi da niste haine sa ma schimb , tricoul lui preferat . Ii iubesc parfumul. Stau ghemuita intr.un colt al patului iar el se joaca la calculator , de parca nici macar nu as fi acolo. ( Sunt invizibilaa?? )
Intr-un sfarsit isi da seama ca sunt si eu acolo , si ma cheama langa el. Ma pun la el in brate si ma priveste cateva secunde apoi e confidential ( pe dracu). Ce dor imi era sa ii simt atingerea, mirosul .. ii ador cu toata fiinta mea. Ii simt inima batand ca niciodata ..
- Iti sta atat de bine in hainele astea.
- De ce crezi asta?
- Ca sunt ale mele, si esti sexy.
Dupa cateva ore se opreste ploaia si hainele mi s-au uscat .. ma imbrac si iesim afara. Ce zi genaiala. A zis ca ma asteapta o surpriza
Sunt tare curioasa. Ajungem intr-un parc si peste cateva minute intra cineva in parc: Aleeeex si Soniia?
- Ce dracu cauta astia aici?
- Credeam ca va cunoasteti , nu va intelegeti bine?
- NU!
Ma ridic de pe banca, si plec. Paul nu stie ce se intampla si vine dupa mine. Degeaba incerc eu sa imi ascund lacrimile ca el tot ma vede.
- Du-ma acasa te rog frumos.
Drumul spre casa e lung, dar vreau sa ajung cat mai repede, chiar daca sunt cu el , nu imi pasa.
El mai tine de mana si incerca sa tina pasul cu mine.
- De ce alergi?
- Nu alerg, vreau sa ajung cat mai repede acasa. daca nu iti convine pleaca.
- De ce imi vorbesti asa?
- Pentru ca ... ( ceeee? nu , nu vreau sa il pierd )
Ma apropii de el si il pup.
Ma ia in brate , parca nu ar vrea sa imi mai dea drumul.
( Ce moment  )
Dar tocmai a fost stricat de verisoara mea.
- Ce se intampla aici?
( Scorpieee )
- Pleaca in gatu` matii.
- Te spun lu` maicata.
- Pleaca am spus.
...
- Eu urc sus , mai vorbim.
- Ok.
Un ultima sarut de plecare si urc sus. Dau drumu la muzica .. la maxim. Asa ca un vecin vine la mine.
" Ding, ding "
( Cine dracu mai e acum??)
- Da!
- Ce se petrece aici? Vrei sa chem politia?
- Ia!!! ( si trantesc usa )
( Apoi suna telefonu`, e mama )
- Da!
- Da muzica mai incet!
Inchid telefonu` si dau si muzica mai incet. n.am chef de probleme . Apoi ma pun in pat cu un album de poze si cu gandul la tine adorm.
8.05 ma trezeste soneria telefonului .. mesaj.
Alex : "Hei,de ce ai plecat ieri ? Vii pe la mine ? Sunt singur acasa,si vreau sa vorbim...asa ca intre amici "
Deci..Deja ma considera doar o amica...Daca pana acum Alex reprezenta universul meu,in momentul de fata nu stiu pe cine sa mai aleg.Sa incerc cu amandoi?
Fara a sta pe ganduri imi pun geaca,imi incalt noii coversi si plec........E atat de cunoscut drumul spre casa lui,imi aduce aminte de atatea lucruri,sentimentele parca plutesc,gata ,il dau dracu pe Paul,tot Alex al meu e mai bun.Sun la interfon,imi deschide si ajung in fata usii.Ma primeste cum nu m-a primit niciodata,cu atata caldura si iubire.
-Heeeei,ce facii ? [Ma ia in brate]
Deodata imi trec pe sira spinarii fioruri reci,+ fluturii aia din burta care incearca sa iasa.Ahhhhh!Ma ia de mana si imi face un loc pe canapea.Nu se mai joaca jocuri la Pc cum face de obicei,sta langa mine si ma priveste...cu ochii lui mari si caprui.E atat de scump...Cum am putut sa ma indragostesc de Paul,din moment ce Alex a fost intotdeauna in inima mea.E al meu,doar al meu.Poate fii cu Sonia,sunt sigura ca n-o doreste cum ma vrea pe mine.O simt,ii aud respiratia...DING!!
Stai!Asta nu e respiratia lui,e soneria de la intrare!Wtf? Cine e? -Se duce speriat la usa,se uita pe vizor..SONIA!Ce mortii ei cauta aici ?Desi agitat,nu-i raspunde,vine inspre mine si imi face semn sa tac.E exact asa cum l-am lasat...Cu parul lui saten,ochii aceia caprui,stilul lui nesuferit,adica bine,stilul in care incearca sa para nesuferit si nepasator,dar eu il stiu pe Alex cel dinauntru..Doar eu! Ne intoarcem si mergem in camera lui,din nou.Ma asez iar pe canapea,acelasi loc pe care am stat si ultima oara,cand ne-am certat.Ma in in brate si ma atinge.Desi sunt foarte suparata pe el ca e cu o panarama,n-am puterea de a-l refuza sau a-l indeparta de langa mine.De ce sa nu profit ? Poate fii ultima data cand il sarut,insa sper ca nu.Nu stiu cum sa-i spun sa se desparta de ea...Nu stiu cum sa bat un apropo si asta doare cel mai tare.Eh,dar deocamdata nu am nevoie ,pentru ca iar se aude soneria..
E ..
Saturandu`ma sa tot sune ca o disperata , ii fac semn sa`i raspunda,iar eu ma duc pe undeva prin camera lui,ascultand cu atentie discutia,si sperand ca el sa nu fie atat de prost incat sa o lase sa intre in casa.
-Stii ..buna,am venit sa iti zic..Mai bine ne despartim.Eu si cu Paul am inceput o relatie,si mi-e mai bine asa.
Ieiiiiiiiiii,s-au despartit!!!In sfarsit!Hei,ia stai asa.Paul?! Ce maaaaa? Nu-mi vine sa cred,mi-a facut-o ..de 2 ori ?! Ce panarama,futu-i gura masii.Ma ridic de pe canapeaua pe care eram asezata si izbunesc in lacrimi.Alex,auzind zgomotele de la bocetele mele,incheie discutia si vine la mine.
-Lasa-ma.Eu chiar tineam la Paul!
-Pai si eu ? Si la tine,dar tu te combinasei cu Sonia,de ce sa mai lupt pentru tine ?
-Da dar acum,Paul e cu Sonia,pentru el de ce sa lupti?
-El e diferit,lasa-ma .El macar imi arata ca tine la mine.Pa
Au trecut 3 zile de atunci..Stau in casa ca proasta,jucandu-ma la Pc,sau ascultand muzica,privind Tv-ul ,desenand ,vorbind la telefon sau mai stiu eu ce.Insa,e clar,legatura cu realitatea s-a rupt.Sunt in lumea mea.In ultimele 2 saptamani,am fost ranita de 2 ori,si cauza a fost aceeasi persoana.Cum poate o faptura sa ma faca sa sufar atat? Cum poate sa imi faca atat rau,fara macar sa aiba vreun motiv ? Visul ei e sa distruga viata mea? Chiar nu inteleg..
A trecut o saptamana,nici un semn de viata de la niciunul..Se pare ca si Alex si Paul au uitat de mine...A nu,mai primesc cateva mesaje de la Paul : "ce mai faci?" " nu vreau sa ne certam,deci de ce nu raspunzi " "vreau sa vorbim " "de ce nu raspunzi la telefon ?" ,dar fiind foarte orgolioasa din fire,desi il iubesc enorm,nu ii raspund.Adica,sincer,as vrea sa ii raspund,dar nu pot,si as vrea sa-i spun tot ce cred,dar iar nu pot.As vrea si eu sa vorbim,sa clarific,si sa fie totul ca inainte...In inima mea  e o dezamagire totala..Ce dracu ? De ce fericirea se transforma in lacrimi ? Adica,Paul era perfect,se comporta perfect cu mine,era asa dulce si...bine a fost si vina mea ca m-am dus in ziua aia la Alex..dar,totusi,Sonia se combinase cu el inainte sa ma duc eu la Alex.Daca imi mai amintesc de ea,o injur din nou de toti mortii,si incerc sa ma abtin.Nu stiu ce unde bunatatea asta pe mine.
Ies pe afara singura,cu castile in urechi,ma plimb pe strada ganditoare..ascultand melodia aia ,care atunci cand sunt beata si o aud ma duce intr-o transa totala. Insa,cum eram cu capul in pamant, un pic cam luata ,scufundandu-ma in fumul de tigara care parca nu se mai termina, si alinandu-mi urechile cu melodia aia geniala,nu am observat oprirea unor pasi in fata mea.
Vazand ca persoana din fata mea nu are de gand sa se dea, imi ridic privirea din pamant.Ah,Paul,ce gatu masii mai vrea?
-Ce repede ai uitat tu lumea..
-Tot eu ? Nu sunt eu aia care ma schimb imediat,si ma combin cu alta,si nici macar nu anunt.
-A fost...o neintelegere..Nu stiu ce s-a intamplat.Stii,acum mi-am dat seama,e prefacuta,joaca pe mai multe carti,iar tot ce face...este ca sa raneasca oamenii.Si te-a ranit si pe tine,si ea...dar si eu.Stiu ca am fost un prost,stiu ca nu am stiut sa apreciez ce am,stiu ca ti-am facut mult rau , dar stii,vreau sa ne impacam.
-Pai..sincer,mi-a fost dor  de tine ,si..bine,am gresit aman2..Si eu am mers la Alex in timpul asta..Stii ma rog,daca putem sa ne iertam aman2..pentru ca nu ai fost singurul care ai gresit.
-OK,eu zic sa lasam toate cacaturile alea in urma.ce zici ?
-Cel mai bine,dar cu Alex si Sonia cum ramane ?
-S-au impacat,da-i dracu,ca se potivesc,2 prosti.
Stiu ca povestea se termina brusc,dar macar are un sfarsit fericit.Morala: nu stiu,caut-o tu,in caz ca exista.

3 comentarii: