vineri, 18 februarie 2011

Waiting..

Înca aştept.Ce?Prinţul..Băiatul acela care să mă facă să zâmbesc din orice,care atunci când sunt suparată să mă înveselească,cu care să vorbesc neîncetat,şi pentru care să lupt indiferent de situaţie.Adică,eu una sunt de părere,că ,dacă ţii la o persoană faci tot posibilul pentru a sprijini,pentru o avea..Bineînţeles,dacă merită.Mă simt mai in stare ca oricând,sa trec peste probleme,peste greutăţile de zi cu zi,peste vicii,peste orice.Şi chiar dacă nu sunt eu cea care face mereu primul pas,sunt sigur cea care te incurajează in această acţiune.Încă aştept persoana aceea care nu mă va inşela,minţi şi care mă va iubi la fel cum o voi iubi si eu pe ea.Persoana aceea cu care voi râde din motive banale,dar şi cu care mă voi certa,doar pentru a savura dulcea împăcare.Cea pe care s-o sun la orice oră din noapte doar pentru ca mă plictisesc,fără să se supere pe mine,cea care sa mă lase să mă alint fără sa gândeasca ceva ciudat,si cea care să nu mă împartă cu nimeni.;;).Poate mai am mult de aşteptat,sau poate chiar foarte puţin..Până atunci,hey,sunt free :">:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu