sâmbătă, 5 februarie 2011

chestii trestii ălea ălea

Iubirea pură se găseşte rar,foarte rar.Majoritatea tinerilor de azi sincer numai ştiu să iubească. Totul este defapt atracţie : baiatul X vrea sa fie cu fata y pentru că e buna/fata y vrea să fie cu băiatul x pentru că e şmecher şi o poate apăra.Şi senimentele unde sunt ? Iubirea nu este scop.Iubirea este ceva abstract,nu se poate exprima in bani,cuvinte ,mâncare ,şmecherie sau altceva.Nu poate fii nici măsurată,pentru că iubirea este apogeul senzaţiei de " a place ".Nu există termenul de mult sau puţin pentru acest lucru.Este incorect.E amuzant când cineva îţi spune " viaţa mea ; sufletul meu " etc..si totuşi peste o lună îţi dă papucii.Cum pot fii folosite aceste cuvinte,când dacă ar fii să faci ceva mai bun pentru persoana aceea specială totuşi nu o faci ? Sunt cuvinte prea mari folosite de oameni prea mici,cu prea puţină raţiune , cu prea puţina experienţă în dragoste.Cum poţi fii ca om cu o persoană ,scuzaţi-mi expresia,doar pentru a o fute ? Nu ai şi tu sentiment de vinovaţie ? Nu ţi pasă ca faci rau ? Iar tu ca fată tu,care ar trebui sa menţii armonia,să fii punctul de sprijin moral,cum poţi să te foloseşti de gagicătu ? Sunt sătulă până in gât de căcaturi dastea,şi cu siguranţă nu- s cea mai cuminte persoană,defapt nu-s deloc cuminte,dar cu dăstea nu mă joc.Cel puţin nu mă mai joc,pentru ca dacă mam jucat cândva nu a fost niciodata pentru un scop ,ci din cauza plictiselii.ncă o intrebare şi asta sigur are 10 puncte : Cum dracului poţi să iubeşti o fată şi după ce-ai futut-o pac pac dispare iubirea ? Asta ar trebui sa vă unească mai mult . De asta nu ajung eu niciodată pana la partea numită pat: n-am încredere , şi poate deşi vro 70 % e un defect,mă ajută să fiu mândra că mi-am ascultat instinctul. Iar pentru cei care se regăsesc in chestiile de mai sus,fără supărare,n-o luaţi persoanl : multă _|_

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu