vineri, 10 decembrie 2010

ma doare...

tocmai mi-am dat seama că unele din persoane la care ţineam enorm ...sau pişat la modul cel mai grav pe mine...m-au lăsat ca pe un câine .Mă doare,mă doare enorm de mult..Şi aceste lacrimi idioate pe care le vărs pe această tastatură idioată nu-mi alină nicidecum suferinţa.În viaţa mea nu mă aşteptam la asta...nici nu pot sa descriu cât de singură mă simt...Simt că nimănui nu-i mai pasă de mine..Pe bune,am încercat de atâtea ori să las de la mine dar au profitat,nu au apreciat.Numai suport,nimeni nu mă înţelege,toţi spun,înţeleg perfect prin ce treci,dar NU e frate aşa,nu puteţi să-mi măsuraţi durerea din suflet care e infinită..Nu mi-e frică de moarte pe cât mi-e frică de singurătate..Mi-e frică de ziua in care nu voi mai avea pe umărul cui să plâng,de ziua in care voi rămâne între 4 pereţi pentru că toţi uita de mine ,că mă voi uita pe geam şi voi plânge..Simt că nimeni nu mă iubeşte şi că toţi mă vor lăsa la un moment dat..şi încă nu mă pot opri din plâns..Adică persoanele pe care le iubeam atât de mult ,nu le pasă de mine,şi nu numai asta mai presus de toate mai şi râd şi mă iau la mişto..lumea mea se dăstramă şi viaţa mea numai are nici un rost...Şi credeţi-mă nu exagerez şi nu victiminizez..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu