sâmbătă, 25 decembrie 2010

ADIO!

  • 25 decembrie.Crăciun.Pentru că eram sigură că va fii o zi urată.Astăzi,este ziua unui "punct"drastic.Ziua în care iţi spun adio draga mea,şi nu mă mai întorc din drum.Te-am iubit enorm,ca pe sora care n-am avut-o.Pentru tine eram în stare să mă las pe mine,ai fost totul pentru mine şi familia mea.Niciodată nu ne deranjai,erai iubită de parinţii mei ca pe un membru al familiei.Ne luam apărarea şi ne ajutam necondiţionat,fără a ne scoate ochii,fără a face tam-tamuri.Dar azi e ziua în care am pus punct acestei prietenii.Păcat că tu ai uitat de toate acele clipe,şi deşi am mai dat o nouă şansă priteniei noastre care începea să aibă din ce în ce mai multe noduri,nu a mers.Vreau măcar,acum,în final să-ţi aminteşti când : ne luam in braţe,plângeam una pentru alta,ne ajutam ( mai ales in dragoste),dormeam una la alta,făceam prostii împreună,făceam fapte bune,colindam,cumpăram cadouri,ne spuneam secretele,vorbeam cu orele  la telefon,ştiam secrete neştiute de nici o persoană,cum ne făceam cadouri,cum le spuneam alor tăi problemele mele,cum ştiau ai noştri totul despre noi-despre toate tâmpeniile noastre-şi totuşi nu se împotriveau sub nicio forma prieteniei noastre,cum ne petreceam timpul la mine sau la tine acasă mai mereu,cum sufeream dupa băieţi,cum mergeam împreună la şcoală,cum stăteam în aceeaşi bancă,atunci când ne certam ca apoi după 5 minute să ne împăcăm,când mergeam la rudele noastre,cum împărţeam totul până la ultimul bănuţ,cum ne ajutam cu banii,cum prietenii mei erau ţi ai tăi şi duşmanii mei erau şi ai tăi.REPET.Ai fost o bucată din familia mea,ai fost totul meu,sora mea...Prietenia noastră a trecut de multe ori prin foc,dar acum s-a ars..Îmi pare rău că ai fost atât de indiferentă,că eşti atât de razbunătoare,de rea.Parcă te-ai schimbat..eşti alta..şi deşi mă doare această schimbare,tu te-ai împotrivit ajutorului meu de a te aduce pe acel drum..Iar cel mai aiurea este că totul s-a petrecut de Crăciun...Adio "sora mea".Te iubesc enorm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu