duminică, 26 decembrie 2010

pentru frăţiorul meu iubit.

Asta e pentru tine dragul meu frate.nici nu ştiu cu ce să încep.până în clasa a 7a eram doar colegi de clasă,nimic mai mult,ne ştiam doar din priviri,din răspunsurile de la ore,şi cam atât.Aproprierea s-a făcut din clasa a 7a,nu ştiu cum,doar s-a întâmplat,(a,sau parcă îmi amintesc:te-am pus să îmi scrii în carneţelul cu păreri ceva despre mine,şi ai făcut-o adresându-mi numai cuvinte frumoase,şi atunci s-a întamplat....)Cu siguranţă eşti unul dintre puţinii băieţi în care am incredere,şi sper să nu mă dezamăgeşti la fel cum sper să nu o fac nici eu.Ţin să precizez ceva ce multă lume ştie,ai fost mereu acolo pentru mine,mereu când aveam nevoie ştiam că pot apela cu încredere la tine.Îmi amintesc cat de apropriaţi eram in generală mai ales pentru că am fost în aceeaşi clasă şi mamele noastre se înţelegeau bine..Nu neg că nu ne-am certat,s-a întâmplat de câteva ori,dar tu mereu ai fost fratele meu,iar eu voi rămâne sora ta.Nu am cuvinte să-ţi mulţumesc pentru că mereu mă ajuţi,chiar dacă uneori trezeam diverse suspiciuni celorlalţi,am trecut peste,şi chiar şi acum ne înţelegem bine.
                   Te iubesc multtt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu