vineri, 8 aprilie 2011

O apa si un pamant

Sunt atat de confuza.In ultimele 3 luni viata mea a luat-o total razna.S-au intamplat chestii bune,dar si rele,la care chiar nu ma asteptam.Am inlocuit persoane,mi-am schimbat mentalitatea despre tot..Din lumea mea,caci toata lumea adora la mine ca traiesc intr-o lume a mea,ca eram o visatoare,ca eram tot timpul cu capul in nori..am ajuns cu picioarele pe pamant,si sincer nu prea imi place.Vad oameni care sufera,minciuni,barfe,pariuri,prefacuti,oameni care incearca sa imi faca rau,sa ma raneasca.Coae` voi incercati sincer sa va sapati fiecare groapa altuia.Si nu pricep,de unde atata ura?De ce naiba incercati sa va faceti rau unul altuia ,ca daca tu n-ai nici ala de langa tine sa n-aiba.M-am saturat de atatea barfe.Cu totii sunteti ascunsi,prefacuti,fiecare pentru el..De ce nu faceti ceva din placere?A pardon,voi faceti rau din placere.Toti ma sunteti la fel,mincinosi,prefacuti..Toti sunteti o apa si un pamant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu